Wednesday, October 24, 2007

The Boss och slutet på säsongen

Idag spelade vi mot Elmhurst College. Vi var piskade att vinna och även då var det några resultat som måste gå vår väg för att vi ska nå slutspelet. Fast eftersom vi förlorade med 2-1 så gör det detsamma. Det innebär att säsongen är över, med undantag en betydelselös träningsmatch på lördag.

Roligare var det i måndags då jag gick och såg Bruce Springsteen and the E Street Band i United Center. Köpte biljetten i förra torsdagen och fick en plats rakt bakom den öppna scenen. Riktigt häftigt att sitta några meter bakom Bossen, Weinberg, Clarence Clemmons och de andra.

Skriver mer om det imorgon eftersom jag har bråttom iväg. Det är Steves 21:a födelsedag och vi är på väg till en bar, en timme fria drinkar. Hoppas jag kommer in, jag lånade Veirons körkort.

Skål och in i dimman!

3 comments:

Anonymous said...

Ser fram emot bilder från konserten. För du hade väl kameran med dej?

Anonymous said...

Gurra! åk inte ditt på falskleg nu.. /fanny

Anonymous said...

Såjasåja pojken! Inte rusa iväg och falsklegga i nolltoleransens förlovade land.Jag har hört talas om grabbar som hamnat högt upp i t.ex. Ericsons ledning och som vägrats inresa p.g.a. en falsk tågbiljett i den glada ungdomen.Det är faktiskt sant! Tråkigt att ni åkte ur fotbollen men du hann ju tydligen visa att du lärt dej en del bolltrillning under dina givande vistelser i Älvkarhed under uppväxtåren.Det måste ha varit kul att stå nära B.Sprängsten på konserten även om jag aldrig riktigt fattat grejen.Många hälsningar från oss i Älvkarhed genom Olle!