Sunday, November 25, 2007

Han är tillbaka

Kom tillbaka till North Park för några timmar sedan och har hunnit med att plugga, kolla på The Who's rock-opera Tommy och käkat Taco Bell. Jag har haft fyra underbara dagar borta från skolan och upplever just nu ett släng av apati. Lovar att skriva om min första Thanksgiving imorgon, nu måste jag sova eftersom jag har träning 6.45 imorgon bitti. FAAAAN, jag orkar inte med den skiten. Är verkligen reda att åka hem nu och kan inte vänta på att få de här tre sista veckorna överstökade.

4 comments:

Anonymous said...

Du är välkommen tillbaka brorsan, mamma och jag har bakat pepparkakor och lussekatter som du ska få när du kommer hem.

Puss!

Anonymous said...

har bergsten hört av sig?
Förresten, Hjulsbro var nog nästan lika dåliga som vi var i LM.

Anonymous said...

Inte Begrsten, men Kustvik skickade ett mejl. Tyvärr fanns det inget behov just nu, men det gör inte så mycket eftersom jag har fullt upp i skolan. Han har dock sparat mina uppgifter för framtida bruk.

Mm, jag såg det. Torsk med 4-0 två matcher i rad. Vem stod i mål?

Anonymous said...

Hej Gustav !

Jag har läst dina skriverier med glädje.
(Mamma Anna har sett till att jag är delaktig)

Jag säger: Du är en väldigt god skrivare ( skillnad mellan skrivare och författare)
- du har lätt att utrycka dej -
Du skriver lätt.
Du skriver självklart
Du skriver med självkänsla
Och du provocerar med din egen upplevelse.
Du har en speciell humor.
Du redovisar ofta att du har läst.... jämförelser (grek/roman)
Fotbollen.....Nja.

Du skriver BRA.

Kan du hålla ut?

/////////

Nu är Anna I Bryssel

Jag har sett en av dom bäst matcherna nowdays
Lyon - Barcelona 2 - 2

Bästa jag sett på läng.


______________________________
Gustav.
Håll ut.
Det blir inte roligare här.
Kämpa.

/Örjan








-