Tuesday, November 13, 2007

"Detroit has no windows!"-snubben

I senaste inlägget skrev jag om ett Chicago Blackhawks-fan som under hela matchen konstant skrek mantrat: "Detroit has no windows!". Som av en händelse stötte jag på honom på YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=NLC2Tn9dlE8

Jag satt två rader nedanför honom och jag hoppas för hans skull att han var full som ett ägg. För om han beter sig sådär i nyktert tillstånd borde spärras in, alternativt lobotomeras. Ännu sorgligare var att han i första periodpausen stötte på ett gäng flickor som inte kan ha varit äldre än 13 år.

Nog om det, nu ska jag sova. Klockan är 2.08 och jag har träning om 4 timmar och 37 minuter. Fast eftersom jag drack en Monster för att hålla mig vaken när jag pluggade ikväll kommer jag troligtvis inte somna än på två timmar. Men det är smällar man får ta! HA!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Gustav.
Vilken härlig snubbe?!. En sån vill man ju verkligen höra i 3X20 minuter. Det är då man önskar att det är en pojklagsmatch som inte är så lång eller förpassa ut honom någon annanstans
HA det bra/Dogge