Monday, September 17, 2007

Ursäkta röran....

...jag bygger inte om, men försöker lista ut hur man bäst och snyggast publicerar bilder här på bloggen. Som ni kanske ser på mitt tidigare inlägg så har jag fortfarande en hel del utlistande att göra. Ber om ursäkt för det, bättring utlovas, ha tålamod.
En liten observation: Man kan se downtown från mitt fönster.

Förgrunden: Till höger har vi biblioteket Brandel Library, till vänster Caroline Hall där alla datorer finns.

Långt bort i bakgrunden (lovar, det syns tydligare i verkligheten): Till höger över biblioteket skymtar Sears Tower, en gång i tiden världens högsta byggnad med sina 442 meter. Skyskrapan som syns till vänster över Caroline Hall vetefan vad den heter.

3 comments:

Anonymous said...

Kom igen alla som kollar bloggen och lämna kommnentarer. För vi är väl fler som läser?

Anonymous said...

Ja klart vi alla kompisar följer vår käre Skoggas äventyr :) Men först nu insåg jag hur man postar kommentarer utan att behöva starta en egen bloggsida. Jag tror att det är anledningen till varför ingen skrivit nåt tidigare. Det var i alla fall därför jag undvek ;) Men nu så :D

Verkar fett grymt där borta och jag avundas dig som fan Skoggisch!! alla här snackar om att dina blogginlägg är riktigt roliga att läsa och jag instämmer helt och hållet! Rock on!

Anonymous said...

Jo, jag fixade så att vem som helst kan lämna en kommentar. Kul att min blogg uppskattas där hemma. Sprid ordet!