Thursday, October 30, 2008

SkoggBlogg sells out

När de stora perukerna knackar på dörren kan inte ens jag säga nej - jag ska börja blogga för corren.se, gratis bör tilläggas. Detta innebär att SkoggBlogg kommer få vila ett tag, tre inlägg från 100-strecket, i alla fall tills efter valet. Jag ser det här som en otroligt bra chans att få lite fart på karriären och boosta mitt mediakåta ego.

Nej, skämt åsido, jag kommer fortsätta vara samma gamla ödmjuka person. I en värld med krig, svält, miljökatastrofer, finanskriser, aids, cancer, konservativa republikaner och massmördare behövs inte fler Alex Schulmans.

Fast oroa er inte, SkoggBlogg går inte i graven. Den tar bara en välbehövlig semester på en vecka eller två.

Från Er mast i etern

Gustav

1 comment:

Anonymous said...

Hello Gus! Med en hel ryggsäck dåligt samvete för min cybertystnad kommer jag äntligen till skott.Vilka helt osannolika historier du samlar på dej till barnbarnen.Dessutom fantastiskt bra skrivet! Lena & jag skall just ta en stund framför tn:n för att hålla tummarna för Obama. Det annars helt utkylda tv-rummet har fått en ny fräschör av dammlukt från de fullt pådragna elementen men detta historiska ögonblick får bara inte missas.Hörde på radio nyss att just detta presidentval är hela världens val med tanke på det helt unika internationella engagemanget.Spännande att tänka sej att du befinner dej mitt i smeten!Skall kolla upp dina inlägg i Corren också! Många kramar och hälsningar från Hälsingar som tänker mer på dej än vi skriver inlägg!