Thursday, February 7, 2008

SkoggBlogg - nu även i Aftonbladet

Surfade runt på Bladets hemsida häromdagen och såg att de ville ha bloggar från svenskar i exil i USA, och klart att man ställer upp, även då jag vet var Olle af Henriksson tycker om nämnda blaska. Så hädanefter hittar ni en länk till min blyga blogg under "USA-valet" fliken på Aftonbladets hemsida.

I övrigt; igår natt började en torktumlare ryka i mitt dorm och brandlarmet gick. Därför fick jag äntligen nytta av grundskolans och gymnasietidens alla brandövningar då jag lämnade allt av värde och snabbt som en råtta tog mig ut i snöslasket. Fyra fullrustade brandbilar kom till olycksplatsen och efter en dryg halvtimme var faran avfärdad. Gud välsigne The Chicago Fire Department...

2 comments:

Anonymous said...

HEj Gustav Skönt att det gick bra med brandbilarna. Att det inte var så allvarligt. Bra att ni reagerar på larmen.
Hoppas att det fungerar med dina artiklar och att få arbete.
/Dogge

Anonymous said...

Hej Gustav Bra artiklar du har skrivit. Gå in på yuotube och lyssna på Brusans liveversion av "the River" från New York.
Ha det bra så länge/Dogge