Monday, March 17, 2008

Sweet Home Chicago

Jaha ja, då var man hemma i kalla Chi-Town igen, fast den här gången med en nybakad solbränna. Fortfarande lite brunröd dock ("Fan vad solen tar här nere"), men efter att ha svalnat några dagar ska jag nog vara härligt gyllenbrunast i Chicago. Har tagit ett skitlass med bilder och jag kommer skriva om hela resan inom de närmaste dagarna.

Enligt amerikanska centrala tidszonen har jag nu har jag varit 20 år i två timmar. Till min besvikelse fick jag dock veta den stora St. Patrick's Day-paraden var redan i lördags, två dagar före den officiella högtidsdagen. Tyvärr kan jag inte göra min Systembolagsdebut imorgon, så alla ni med åldern inne får köpa varsin bärs med mig i åtanke och ge mig när jag kommer hem.

God natt....

8 comments:

Anonymous said...

STORT GRATTIS PÅ 20 årsdagen! Kolla postfacket. Hoppas du blir firad av dina kompisar trots att du "bara" blir 20. Här snöar det,vilket det även gjorde denna dag för 20 år sedan. Kanske blir det en vit påsk istället för en vit jul. Den största nyheten i Sverige är att Charlotte Perelli, som förväntat, vann Melodifestivalen.Försöker ringa dej i kväll. Stor kram mamma

ellen said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN!!!!!!!vi får låtsas att vi sitter hemma vid köksbordet och äter prinsesstårta...hoppas du får en bra dag brorsan önskar lillasyrran...puss!!!!

Anonymous said...

Woow! Grattis Mannen.. saknar dig! pussokram

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen G! Hoppas att du har det fint och bara njuuuuter!

/jon

Anonymous said...

Grattis gurra!! hoppas att du har en grym födelsedag och att dom tar hand om dig där borta. LHC vann idag och det står 3-1 i matcher mot DIF, men det har du säkert redan koll på. kram fanny

Anton Backman said...

GRATTIS SKOGENS!!

Anonymous said...

Grattis på din stora dag gustav!!!Hoppas att det finns något som åtm. liknar en svensk gräddtårta over there! Lena och jag har just kommit hem ifrån Indien och är fulla av intryck. Vi berättar när du är här senare.Grattiskramar från oss alla!Hälsar Olle.

Anonymous said...

tja man! här sitter man och läser ikapp... satt hela helgen och tänkte "på måndag ska jag gratta skoga", men nähe. Haha. Så, Grattis i efterskott! Har du anmält dig till ssc än? Vilka veckor?

Annat intressant är att fjolårets Vikingstad-tränare Dan Elofsson nyligen signat på för Hjulsbro :P

take care