Thursday, January 17, 2008

Förstår ni nu?

Detta är väl lite av ett kusligt sammanträffande? Fy fan, från och med nu kommer jag vara livrädd varje gång jag ska landa någonstans. I synnerhet i London.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1649666.ab

Det har varit lite blygt med bloggandet i veckan och jag ber om ursäkt för det. Skyller på att alla mina kurser har rivstartat och jag har två uppsatser att skriva till imorgon. Dessutom måste jag ta kursen Intro to Bible den här terminen och ikväll är det monsterlektion mellan 18.30 till 21.50. Om jag överlever den så lovar jag att komma med en summering av den första veckan här på Parken.

Avslutar med att tipsa om en låt: en liveversion av "I can hear your heartbeat" med Chris Rea. Finns på andra skivan av albumet "The Road to Hell and Back". Rea är en otroligt bra gitarrist med en raspig röst som spelar en blandning av blues, jazz och calypso. Rekommenderas varmt!

1 comment:

Anonymous said...

Jo, vi förstår och är otroligt tacksamma. Det ger en påminnelse om hur skört allting.

Ser fram emot din sammanfattning och om du har skaffat någon ny huvudbonad ännu? Här är det fortsatt varmt för årstiden, men till helgen är det stormvarning// mamma