Sunday, December 16, 2007

Leaving on a jet plane, don't know when I get back again

Titeln ar val inte helt sann, men det var den bast passande lattiteln jag kunde komma pa sa har i farten. Sitter just nu hemma hos The Bohemian, a k a Dan Kasnick i fororten Lombard och tar det lungan. Klockan ar ett, flyget lyfter om tre och en halv timme och vi drar ivag till flygplatsen om ungefar en fotbollshalvek, utan overtid.  For ovrigt ar amerikanska fororter i juletid precis sa juldekorerade som  ni tror att de ar, med andra ord, helt javla galna.

Det har blir sista inlagget fran amerika pa en knapp manad, for se om jag orkar halla bloggen uppe pa hemmaplan. Om nagon forutom morsan mot all formodan skulle vilja halsa mig valkommen;jag flyger in fran Bryssel till Bromma flygplats och landar klockan 11.10 pa mandag.

Till sist; jag vill tacka alla trogna och otrogna lasare for den har terminen, och kommer komma tillbaka med nya knivskarpa observationer efter en manad i julmatens rike. 

Till allra sist, alla som vill bjuda mig pa en ol dar hemma ar alldeles otroligt valkomna att gora sa. 

Fortsatt skina alla galna diamanter, sa ses vi pa manens skuggsida. 

Yours truly/ The Gusman

No comments: