Saturday, May 17, 2008

Jag lever fortfarande

Kollade mig mejlbox harom aftonen och sag att jag hade 25 nya meddelande varav ett tiotal undrade om jag fortfarande var i livet. Oroa er inte, jag lever och ar kry, just nu sippar jag pa en Old Style, smalter en sjuhelsikes middag och lyssnar pa Baba O'Riley. Dessutom firar jag Syttonde maj med mia norska vanner Inger och Tor. Livet blir inte mycket battre an sa, mojligtvis kunde Old Stylen bytas ut mot en Reissdorff Kolsch eller en Pilser Urquell sa hade jag matt lite battre.

Tiden i Kansas City var grym, berattar mer om den nar jag kommer hem. JAg landar pa mandag morgon klockan 8.15 som planerat. Sag att jag nagon hade ringt hemifran i morse, men tyvarr kan jag inte svara eftersom jag inte har nagra credits kvar pa min yuppienalle, for att anvanda ett gammalt klassiskt nittiotalsuttryck.

Fan, utan mobil och internet kunde man lika garna varit dov, blind och stum. Tank pa Karl Oskars tid da det tog en manad eller tva for ett brev att ta sig fran USA till Sverige. Nu for tiden maste man horas minst en gang om dagen, annars tror folk att man har blivit bortford av utomjordingar.


Peace, och see you on the right side of the Atlantic..

1 comment:

Anonymous said...

TACK FÖR LIVSTECKNET. Nu är vi lugna tills jag nervöst sitter och väntar utanför arlanda. Ingen mobil? Jag står där jag fanns förra gången. Om något inträffar så hitta på något sätt att ringa mej 0703724606.

kram mamma